Holiday Cottages In Plympton To Rent

Plympton cottages

  • Last Minute Cottages - Bearscombe
  • Last Minute Cottages - Bearscombe
  • Last Minute Cottages - Bearscombe
  • Last Minute Cottages - Bearscombe
  • Last Minute Cottages - Bearscombe

MODBURY

Bearscombe

Ref: S139740

2
4

  • Last Minute Cottages - Rame
  • Last Minute Cottages - Rame
  • Last Minute Cottages - Rame
  • Last Minute Cottages - Rame
  • Last Minute Cottages - Rame

TIDEFORD

Rame

Ref: S128972

Reviews 1

1
2

  • Last Minute Cottages - Quayside
  • Last Minute Cottages - Quayside
  • Last Minute Cottages - Quayside
  • Last Minute Cottages - Quayside
  • Last Minute Cottages - Quayside

Cargreen

Quayside

Ref: S100825

Reviews 4

1
2

  • Last Minute Cottages - Rock View Shepherd's Hut
  • Last Minute Cottages - Rock View Shepherd's Hut
  • Last Minute Cottages - Rock View Shepherd's Hut
  • Last Minute Cottages - Rock View Shepherd's Hut
  • Last Minute Cottages - Rock View Shepherd's Hut

West Devon

Rock View Shepherd's Hut

Ref: S98914

Reviews 10

1
2

  • Last Minute Cottages - Clamoak Cottage
  • Last Minute Cottages - Clamoak Cottage
  • Last Minute Cottages - Clamoak Cottage
  • Last Minute Cottages - Clamoak Cottage
  • Last Minute Cottages - Clamoak Cottage

SUBBERTHWAITE

Clamoak Cottage

Ref: S139407

2
4

  • Last Minute Cottages - Gillyweed
  • Last Minute Cottages - Gillyweed
  • Last Minute Cottages - Gillyweed
  • Last Minute Cottages - Gillyweed
  • Last Minute Cottages - Gillyweed

Newton Ferrers

Gillyweed

Ref: S96073

Reviews 10

3
6

  • Last Minute Cottages - Ayrmer House
  • Last Minute Cottages - Ayrmer House
  • Last Minute Cottages - Ayrmer House
  • Last Minute Cottages - Ayrmer House
  • Last Minute Cottages - Ayrmer House

South Hams

Ayrmer House

Ref: S96078

Reviews 10

3
6

  • Last Minute Cottages - Myrtle Quay
  • Last Minute Cottages - Myrtle Quay
  • Last Minute Cottages - Myrtle Quay
  • Last Minute Cottages - Myrtle Quay
  • Last Minute Cottages - Myrtle Quay

Newton Ferrers

Myrtle Quay

Ref: S96082

Reviews 11

4
8

  • Last Minute Cottages - The Old Post Office
  • Last Minute Cottages - The Old Post Office
  • Last Minute Cottages - The Old Post Office
  • Last Minute Cottages - The Old Post Office
  • Last Minute Cottages - The Old Post Office

Down Thomas

The Old Post Office

Ref: S96075

Reviews 6

3
5

  • Last Minute Cottages - Mollys Cottage
  • Last Minute Cottages - Mollys Cottage
  • Last Minute Cottages - Mollys Cottage
  • Last Minute Cottages - Mollys Cottage
  • Last Minute Cottages - Mollys Cottage

Noss Mayo

Mollys Cottage

Ref: S96085

Reviews 9

2
4

  • Last Minute Cottages - The Pottery
  • Last Minute Cottages - The Pottery
  • Last Minute Cottages - The Pottery
  • Last Minute Cottages - The Pottery
  • Last Minute Cottages - The Pottery

South Hams

The Pottery

Ref: S96094

Reviews 7

3
5

  • Last Minute Cottages - The Music Room
  • Last Minute Cottages - The Music Room
  • Last Minute Cottages - The Music Room
  • Last Minute Cottages - The Music Room
  • Last Minute Cottages - The Music Room

South Hams

The Music Room

Ref: S96109

Reviews 7

1
2

  • Last Minute Cottages - The Barn
  • Last Minute Cottages - The Barn
  • Last Minute Cottages - The Barn
  • Last Minute Cottages - The Barn
  • Last Minute Cottages - The Barn

Yelverton

The Barn

Ref: S95931

Reviews 7

3
5

  • Last Minute Cottages - Paw Prints
  • Last Minute Cottages - Paw Prints
  • Last Minute Cottages - Paw Prints
  • Last Minute Cottages - Paw Prints
  • Last Minute Cottages - Paw Prints

Notter

Paw Prints

Ref: S94284

Reviews 12

2
4

  • Last Minute Cottages - Valley Lodge No 1
  • Last Minute Cottages - Valley Lodge No 1
  • Last Minute Cottages - Valley Lodge No 1
  • Last Minute Cottages - Valley Lodge No 1
  • Last Minute Cottages - Valley Lodge No 1
2

Norris Green

Valley Lodge No 1

Ref: S43536

Reviews 12

3
6

  • Last Minute Cottages - 17 Dartmoor
  • Last Minute Cottages - 17 Dartmoor
  • Last Minute Cottages - 17 Dartmoor
  • Last Minute Cottages - 17 Dartmoor
  • Last Minute Cottages - 17 Dartmoor
1

Callington

17 Dartmoor

Ref: S2301

Reviews 13

4
8

  • Last Minute Cottages - Beachcomber's Cottage
  • Last Minute Cottages - Beachcomber's Cottage
  • Last Minute Cottages - Beachcomber's Cottage
  • Last Minute Cottages - Beachcomber's Cottage
  • Last Minute Cottages - Beachcomber's Cottage
2

Torpoint

Beachcomber's Cottage

Ref: S2240

Reviews 50

1
2

  • Last Minute Cottages - Scylla View Cottage
  • Last Minute Cottages - Scylla View Cottage
  • Last Minute Cottages - Scylla View Cottage
  • Last Minute Cottages - Scylla View Cottage
  • Last Minute Cottages - Scylla View Cottage
1

Torpoint

Scylla View Cottage

Ref: S2242

Reviews 32

2
4

  • Last Minute Cottages - No 50 Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - No 50 Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - No 50 Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - No 50 Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - No 50 Valley Lodge
1

Callington

No 50 Valley Lodge

Ref: S2190

Reviews 22

3
6

  • Last Minute Cottages - The Linney
  • Last Minute Cottages - The Linney
  • Last Minute Cottages - The Linney
  • Last Minute Cottages - The Linney
  • Last Minute Cottages - The Linney

Coxpark

The Linney

Ref: S37334

Reviews 40

1
2

  • Last Minute Cottages - The Nook
  • Last Minute Cottages - The Nook
  • Last Minute Cottages - The Nook
  • Last Minute Cottages - The Nook
  • Last Minute Cottages - The Nook

South Devon Thurlestone

The Nook

Ref: S102068

3
6

  • Last Minute Cottages - Crocadon Farm
  • Last Minute Cottages - Crocadon Farm
  • Last Minute Cottages - Crocadon Farm
  • Last Minute Cottages - Crocadon Farm
  • Last Minute Cottages - Crocadon Farm
2

St. Mellion

Crocadon Farm

Ref: S45199

Reviews 18

7
14

  • Last Minute Cottages - Highdown
  • Last Minute Cottages - Highdown
  • Last Minute Cottages - Highdown
  • Last Minute Cottages - Highdown
  • Last Minute Cottages - Highdown
2

Bigbury-on-Sea

Highdown

Ref: S43862

Reviews 15

3
6

  • Last Minute Cottages - Eden Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - Eden Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - Eden Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - Eden Valley Lodge
  • Last Minute Cottages - Eden Valley Lodge
1

Norris Green

Eden Valley Lodge

Ref: S44676

Reviews 10

4
8

We bring it all together

60,000 properties
at your fingertips

We connect you to a range of great suppliers with a huge selection of properties. We've done the research, so that you don't have to.

View properties >

We get you
the best price

We help you to complete your booking whilst giving you discounts, member only prices and our Best Price Guarantee.

A marketplace
you can trust

We act as the bridge between you and your dream property’s supplier with market leading customer services and prices.

See our reviews >

What our customers are saying about our Holiday Cottages In Plympton To Rent.

Mr CarterMrs ButtMiss Bharti - verified booking

"The park itself is nice and quiet and the kids loved the pool.Great heated swimming pool and very helpful owners . Thanks for a great week !Swimming pool is nice but very very small and dog area isn’t really walk able **** Owner Response***** Thank you for your comments. I was sorry to read that you felt that you were judged by the site owners on arrival. We have decided to try to meet all of our guests on arrival after reading your feedback. Guests would still have to pick up a gate key in order to drive a car in and out of the park. I was disappointed to see that you did not mark the accuracy of listing, cleanliness and facilities of the lodge (not the site) at 100% as we have high standards and you did not mention anything to me when we contacted you or when we were down at the lodge. You did say that you were a bit chilly at night even though we have had high temperatures this summer. There are extra blankets in both wardrobes and also throws on the chair and sofa in the living room that were available for you to use. We think the pool is an appropriate size for the size of the park (23 lodges) as lots of guests are out during the day and the pool is often empty. We have been in the pool with our son, daughter-in-law, 2 grandchildren and 8 other adults who were playing with a ball as well a mum and toddler. It isn't a deep pool (1.5m as the deepest) but that is because there is no lifeguard on duty. Today I went to check out the dog walk area to check it has been recently mown. I found the track to be mown neatly until it went to a single file walking track which did have a few nettles and other plants partially obstructing the way. I was however able to walk the whole way around the walk without too much trouble. There was one way down to the river which was rather steep but this is to prevent flooding. The park is in a conservation area so a lot of the plants are left fairly wild as notices around the walk advise. I advised you of another dog walk that is pleasant but needs to be driven to. I am very sorry that you did not enjoy your break 100%."
See property >

Mrs ButtMiss Bharti - verified booking

"Great heated swimming pool and very helpful owners . Thanks for a great week !Swimming pool is nice but very very small and dog area isn’t really walk able **** Owner Response***** Thank you for your comments. I was sorry to read that you felt that you were judged by the site owners on arrival. We have decided to try to meet all of our guests on arrival after reading your feedback. Guests would still have to pick up a gate key in order to drive a car in and out of the park. I was disappointed to see that you did not mark the accuracy of listing, cleanliness and facilities of the lodge (not the site) at 100% as we have high standards and you did not mention anything to me when we contacted you or when we were down at the lodge. You did say that you were a bit chilly at night even though we have had high temperatures this summer. There are extra blankets in both wardrobes and also throws on the chair and sofa in the living room that were available for you to use. We think the pool is an appropriate size for the size of the park (23 lodges) as lots of guests are out during the day and the pool is often empty. We have been in the pool with our son, daughter-in-law, 2 grandchildren and 8 other adults who were playing with a ball as well a mum and toddler. It isn't a deep pool (1.5m as the deepest) but that is because there is no lifeguard on duty. Today I went to check out the dog walk area to check it has been recently mown. I found the track to be mown neatly until it went to a single file walking track which did have a few nettles and other plants partially obstructing the way. I was however able to walk the whole way around the walk without too much trouble. There was one way down to the river which was rather steep but this is to prevent flooding. The park is in a conservation area so a lot of the plants are left fairly wild as notices around the walk advise. I advised you of another dog walk that is pleasant but needs to be driven to. I am very sorry that you did not enjoy your break 100%."
See property >

Miss Bharti - verified booking

"As mentioned the gate staff made us feel uncomfortable. Swimming pool is nice but very very small and dog area isn’t really walk able **** Owner Response***** Thank you for your comments. I was sorry to read that you felt that you were judged by the site owners on arrival. We have decided to try to meet all of our guests on arrival after reading your feedback. Guests would still have to pick up a gate key in order to drive a car in and out of the park. I was disappointed to see that you did not mark the accuracy of listing, cleanliness and facilities of the lodge (not the site) at 100% as we have high standards and you did not mention anything to me when we contacted you or when we were down at the lodge. You did say that you were a bit chilly at night even though we have had high temperatures this summer. There are extra blankets in both wardrobes and also throws on the chair and sofa in the living room that were available for you to use. We think the pool is an appropriate size for the size of the park (23 lodges) as lots of guests are out during the day and the pool is often empty. We have been in the pool with our son, daughter-in-law, 2 grandchildren and 8 other adults who were playing with a ball as well a mum and toddler. It isn't a deep pool (1.5m as the deepest) but that is because there is no lifeguard on duty. Today I went to check out the dog walk area to check it has been recently mown. I found the track to be mown neatly until it went to a single file walking track which did have a few nettles and other plants partially obstructing the way. I was however able to walk the whole way around the walk without too much trouble. There was one way down to the river which was rather steep but this is to prevent flooding. The park is in a conservation area so a lot of the plants are left fairly wild as notices around the walk advise. I advised you of another dog walk that is pleasant but needs to be driven to. I am very sorry that you did not enjoy your break 100%."
See property >

- Miss Bharti, July 2018 - verified booking

"Swimming pool is nice but very very small and dog area isn’t really walk able **** Owner Response***** Thank you for your comments. I was sorry to read that you felt that you were judged by the site owners on arrival. We have decided to try to meet all of our guests on arrival after reading your feedback. Guests would still have to pick up a gate key in order to drive a car in and out of the park. I was disappointed to see that you did not mark the accuracy of listing, cleanliness and facilities of the lodge (not the site) at 100% as we have high standards and you did not mention anything to me when we contacted you or when we were down at the lodge. You did say that you were a bit chilly at night even though we have had high temperatures this summer. There are extra blankets in both wardrobes and also throws on the chair and sofa in the living room that were available for you to use. We think the pool is an appropriate size for the size of the park (23 lodges) as lots of guests are out during the day and the pool is often empty. We have been in the pool with our son, daughter-in-law, 2 grandchildren and 8 other adults who were playing with a ball as well a mum and toddler. It isn't a deep pool (1.5m as the deepest) but that is because there is no lifeguard on duty. Today I went to check out the dog walk area to check it has been recently mown. I found the track to be mown neatly until it went to a single file walking track which did have a few nettles and other plants partially obstructing the way. I was however able to walk the whole way around the walk without too much trouble. There was one way down to the river which was rather steep but this is to prevent flooding. The park is in a conservation area so a lot of the plants are left fairly wild as notices around the walk advise. I advised you of another dog walk that is pleasant but needs to be driven to. I am very sorry that you did not enjoy your break 100%."
See property >

Dr Payne - verified booking

"We have booked with helpful holidays several times but have never required help with anything. On this occasion we had a problem and you failed to even respond to the issue, let alone apologise. Several months before the holiday I emailed to ask "It looks like this property may have steps from the garden down to the water. Could you please confirm whether this is the case?". I received a reply which confirmed there was a long flight of steps. As a result of this we purchased and went to the bother of taking kayaks on holiday with us. When we arrived it was clear that there was no access to the water. I called helpful holidays on Friday 7th and was told that someone would contact me the following day about this. I received a generic email telling me a reference number for my query and that kerry would respond but I never heard anything from you or received any apology for the incorrect information I was given in response to my query, when it would have been very easy to check with the owner before responding. Fortunately, I also called the housekeeper about this who came to the house to speak to us. However, as you provided the incorrect information it should not have been her job to deal with it but yours. I am incredibly disappointed in the total lack of any customer service I received from you, not to mention the trouble we went to in the first place as a result of your error."
See property >

Unlock exclusive last minute cottage discounts by joining Snaptrip.

Membership is FREE and guarantees the cheapest online price.

Login to see

  • Discounts exclusive to members (on average £30)
  • Save & share your favourite properties
  • See your previously viewed properties

Sign up to see

Login to see

  • Discounts exclusive to members (on average £30)
  • Save & share your favourite properties
  • See your previously viewed properties

or

Already a member login here

Not a member?

By entering my email address, I agree to Snaptrip's Terms of service, Privacy policy and to receive email updates, news, & offers from Snaptrip.

Thank you for joining, member discounts are now available.